زود تر تعطیل میشم!
 
آنیتا ام 10ساله

فقط بگرد.مطمئن باش مطلب مورد علاقه ات رو پیدا می کنی

 
 

زود تر تعطیل میشم!
ارسال شده در یک شنبه 10 مهر 1390برچسب:, - 12:53

 سلام.

من از امروز ساعت 12:25 تعطیل شدم.

این یعنی 20 دقیقه کمتر از قبل!

از موقعی که پنجشنبه ها تعطیل شد،ساعت 12:45 تعطیل میشدیم امّا قبلش ساعت 12:00

به هر حال همین 20 دقیقه واسه من خیلی ارزش داره!

و الآن هم خوشحالم!

وای اینقدر رقصیدم و شادی کردم خسته شدم!

و اگه هر کی هم مثل من زود تر تعطیل میشه،بهش تبریک میگم.

از این به بعد لازم نیست بترسم تا مثل این شم!

آرزو میکنم فارغ التحصیل شم!این خیلی عالیه!

خوب دیگه فقط خواااااااااهش میکنم نظر بده!

حالا اگه دلت میاد نده!

اما اگه ندی ناراحت میشم!

و عصبانی....

و باهات برخورد جدی میشه!

با همین لباس و شمشیر و...میفتم به جونت

خداحافظ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


نويسنده آنیتا